BC Institut

KAKO UDAHNUTI SVJEŽINU KULTNOJ HRVATSKOJ TRŽIŠNOJ MARKI?

NARAVNO, STAVLJAJUĆI NAGLASAK NA INOVATIVNOST

 

Tijekom 2014. BC Institut bio je spreman protresti tržište kukuruza.

No, mnogo se promijenilo od vremena njihovih poznatih i nagrađivanih hibrida.

Multinacionalne korporacije ušle su u Hrvatsku, znatno ulagajući u promjenu percepcije poljoprivrednika na način da se smatra da “strano” predstavlja – moderno i jednostavno bolje.

Korištenjem hrabrog grafičkog pristupa koji je iskoristio kultni logotip, RedPoint je stvorio modernu sliku koja je osvježila tržišnu marku novopronađenom energijom, čime je istodobno postala pouzdana, poznata, a ujedno inovativna.

Naš svjež pristup komunikacijske strategije i medijskog planiranja potvrdio je da klijentovo ulaganje pravilno iskorišteno. Kao rezultat toga, u 2015. BC Institut raste brže od bilo kojeg konkurenta u volumenu.

OSTALI PROJEKTI