Styria

KAKO POKRENUTI CENTRALIZIRANU KORPORATIVNU INICIJATIVU U MEĐUNARODNOJ TVRTKI S PUNO TRŽIŠNIH MARKI?

S VIŠE OD 3000 ZAPOSLENIKA KOJI ŽIVE U 3 DRŽAVE I GOVORE 3 JEZIKA

 

STYRIA je dobro poznata tvrtka koja stalno traži načine kako poboljšati svoje poslovanje temeljeći se na svježem pristupu u dinamičnom i promjenljivom medijskom prostoru. Uz korporativnu strategiju koja je bazirana na inovaciji, već je u mogućnosti nadrasti klasičan status prosječnih medijskih kuća.

Cilj kampanje bio je prikupiti što više novih poslovnih ideja od zaposlenika te ih staviti na odabir pred žiri. No, za tvrtku koja se proteže kroz 3 kulturološki različite zemlje u srcu Europe, rukovodstvo je bilo svjesno rizika koji su uključeni u takav pothvat. Najveći izazov bio je potaknuti zaposlenika na sudjelovanje i emocionalni angažman.

Nakon razgovora s brojnim zaposlenicima, RedPoint je otkrio da zaposlenici zapravo žele znati tko je iza zaslona, ​​ako tako možemo reći. Ovaj uvid napravio je jasnu razliku kada smo bili u fazi osmišljavanja kreativnih ideja. Uz pozorno dobro uravnotežen online pristup u kombinaciji s plakatima i posebno izrađenim videopozivom na akciju u kojem “glume” stvarni članovi žirija, naša kampanja uvelike je nadmašila očekivanja što je rezultiralo s više od dva puta većim odazivom ideja nego što se očekivalo. A kvaliteta poslanih ideja bila je iznimna!

OSTALI PROJEKTI